Jak mogę zakupić usługę telekonsultacji:
1. Skontaktować się z rejestracją Krakowskiego Centrum Medycznego, nr 12 430 0000 i ustalić termin telekonsultacji u konkretnego specjalisty
Na stronie głównej www.oplatykcm.pl w wyszukiwarce
wyszukać lekarza po nazwisku lub specjalizacji
2. Można również skorzystać z menu strony i wybrać lekarza z menu strony – Lekarze lub Specjalizacje
3. Po dokonaniu wyboru lekarza kliknąć przycisk WYBIERZ
4. Usługa zostanie dodana do koszyka
oraz pojawi się okno zamowionych usług . Z tego miejsca możemy przejść do formularza zamówień klikając Przejdź do kasy
W formularzu zamówienia należy podać dane do zamówienia i zaakceptować Regulamin oraz wyrazić zgodę na przetwarzanie danych.
6. Wybór metody płatności: Przelewy24 (płatność online, płatność kartą) lub przelew tradycyjny.
7. W przypadku płatności poprzez Przelewy24 otrzymają Państwo na podany w zamówieniu mail nr transakcji z systemu Przelewy24.
8. Ten sam nr zamówienie będzie widniał w mailowym potwierdzeniu zamówienia usługi wygenerowanym z serwisu oplatykcm.pl
9. Dokonując płatności przelewem tradycyjnym prosimy o przesłanie na adres telekonsultacje@kcm.pl dowodu wpłaty w postaci (pdf, skan, fotografia komórką itp) lub sms-em na nr 790 895 082.
10. Na adres podany podczas zamówienia otrzymają Państwo potwierdzenie zamówienia usługi.
Dziękujemy za skorzystanie z usług Telekonsultacji Krakowskiego Centrum Medycznego.
Czy możliwa jest rezygnacja z usługi po jej opłaceniu:
Zgodnie z Regulaminem § 4.:
Klient może zrezygnować z korzystania z Usług w dowolnym momencie, lecz nie później niż 24 godziny przed rozpoczęciem zaplanowanej wizyty. Klient musi poinformować o rezygnacji rejestrację KCM w sposób określony poniżej.
Rezygnacja z Usługi, zgodnie z § 4 punkt 4 , wymaga złożenia jednoznacznego oświadczenia wskazującego dane identyfikujące Klienta (imię, nazwisko, data ustalonej wizyty): w formie elektronicznej e-mailem pod adresem: telekonsultacje@kcm.pl lub telefonicznie na numer telefonu 12 430 00 00.
Przejdź do Regulaminu.
Zwrot kosztów:
Klient otrzyma zwrot całkowitej kwoty jaką zapłacił za usługę przelewem na konto, z którego dokonano wpłaty. W przypadku gdy klient nie zachowa 24 godzinnego okresu pomiędzy rozpoczęciem wizyty a Usługą Klientowi nie przysługuje zwrot kosztów.