Jak mogę zakupić usługę telekonsultacji:

1. Skontaktować się z rejestracją Krakowskiego Centrum Medycznego, nr 12 430 0000 i ustalić termin telekonsultacji u konkretnego specjalisty

Na stronie głównej www.oplatykcm.pl w wyszukiwarce
wyszukać lekarza po nazwisku lub specjalizacji

2. Można również skorzystać z menu strony i wybrać lekarza z menu strony –  Lekarze lub Specjalizacje

3. Po dokonaniu wyboru lekarza kliknąć przycisk WYBIERZ

4. Usługa zostanie dodana do koszyka 

oraz pojawi się okno zamowionych usług . Z tego miejsca możemy przejść do formularza zamówień klikając Przejdź do kasy

W formularzu zamówienia należy podać dane do zamówienia i zaakceptować Regulamin oraz wyrazić zgodę na przetwarzanie danych.

6. Wybór metody płatności: Przelewy24 (płatność online, płatność kartą) lub przelew tradycyjny.

7. W przypadku płatności poprzez Przelewy24   otrzymają Państwo na podany w zamówieniu mail nr transakcji z systemu Przelewy24.

8. Ten sam nr zamówienie będzie widniał w mailowym potwierdzeniu zamówienia usługi wygenerowanym z serwisu oplatykcm.pl

9. Dokonując płatności przelewem tradycyjnym prosimy o przesłanie na adres telekonsultacje@kcm.pl dowodu wpłaty w postaci (pdf, skan, fotografia komórką itp) lub sms-em na nr 790 895 082.

10. Na adres podany podczas zamówienia otrzymają Państwo potwierdzenie zamówienia usługi.

Dziękujemy za skorzystanie z usług Telekonsultacji Krakowskiego Centrum Medycznego.

Czy możliwa jest rezygnacja z usługi po jej opłaceniu:

Zgodnie z Regulaminem § 4.:

Klient może zrezygnować z korzystania z Usług w dowolnym momencie, lecz nie później niż 24 godziny przed rozpoczęciem zaplanowanej wizyty. Klient musi poinformować o rezygnacji rejestrację KCM w sposób określony poniżej.

Rezygnacja z Usługi, zgodnie z  § 4 punkt 4 , wymaga złożenia jednoznacznego oświadczenia wskazującego dane identyfikujące Klienta (imię, nazwisko, data ustalonej wizyty): w formie elektronicznej e-mailem pod adresem: telekonsultacje@kcm.pl lub telefonicznie na numer telefonu 12 430 00 00.

Przejdź do Regulaminu.

Zwrot kosztów:

Klient otrzyma zwrot całkowitej kwoty jaką zapłacił za usługę przelewem na konto, z którego dokonano wpłaty. W przypadku gdy klient nie zachowa 24 godzinnego okresu pomiędzy rozpoczęciem wizyty a Usługą Klientowi nie przysługuje zwrot kosztów.